اجرای بتن استامپی ( بتن دکوراتیو – بتن منقش )

اجرای کف یکی از مهم ترین قسمت های محوطه سازی می باشد. معمولا کفپوش های استفاده شده در محوطه سازی بعد از گذشت زمان دچار شکست ، ترک خوردگی و جدا شدگی می گردند. از همین رو انتخاب کفپوش مناسب ضمن حفظ سرمایه ، از ترمیم های بعدی نیز جلوگیری می کند.

از موارد مهم در انتخاب کفپوش مناسب مقاومت ،سختی ، دوام و زیبایی است. که در زیر توضیح مختصری در این موارد آورده شده است.

  • مقاومت و سختی کفپوش :کفپوش باید دارای استحکام و سختی لازم باشد تا بارهای وارده ناشی از تردد بر روی آن راتحمل نموده و سطح آن ساییده نشده و به مرور زمان از بین نرود.
  • دوام کفپوش : با توجه به اینکه کف اجرا شده در فضای باز قرار دارد ، کفپوش باید در مقابل شرایط آب و هوایی متفاوت مقاوم باشد.
  • زیبایی کفپوش : طرح و رنگ کف در زیبایی محوطه تاثیر زیادی دارد.

کفپوش بتن دکوراتیو که در بازار با نام های دیگر مثل بتن استامپی و بتن منقش نیز شناخته می شود یکی از کفپوش هایی است که در بسیاری از ویلاها و محوطه مجتمع های مسکونی اجرا می گردد. بتن استامپی در واقع بتن تقویت شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و می توان سطح آن را با طرح ها و رنگ های متنوعی اجرا کرد. در اجرای بتن استامپی از افزودنی ها جهت بالا بردن مقاومت بتن استفاده می گردد و سطح بتن استامپی نیز با مواد سخت کننده پوشش داده می شود.

بتن استامپی به صورت یکپارچه اجرا شده و مانند کفپوش های دیگر بعد از گذشت زمان ، لق نشده و معایبی نظیر ترک و شکستگی در آن پدید نمی آید.

بتن استامپی کفپوشی مناسب جهت اجرای کف پیاده راه و مسیر تردد سبک ماشین در ویلاها ، محوطه مجتمع های مسکونی ، مناطق شمالی و جنوبی کشور می باشد. با جرای بتن استامپی می توان ضمن انتخاب طرح و رنگ دلخواه ، از دوام و استحکام آن نیز مطمئن بود.

صنایع شیمیایی ژیکاوا با دارا بودن تیم های متخصص اجرایی آمادگی دارد تا بتن استامپی را با بهترین کیفیت و طرح و رنگ مورد نظر شما اجرا نماید.

کارشناسان ژیکاوا آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *